People operations specialist, Spain

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.

Referenční číslo 29646160732
Zveřejněno / Aktualizováno 02.07.2024 / 02.07.2024
Mzda od - do 33.000 Kč -  Kč / Měsíc
Počet hodin týdně
Pracovněprávní vztah Pracovní poměr - plný úvazek
Firma PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. Všechny inzeráty , IČO: 27199789 Rejstřík
Pracoviště PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Adresa pracoviště Holandská 873 63900 Brno Zobrazit na mapě
Kraj Jihomoravský kraj
Okres Brno-město
Kontaktní pracoviště ÚP Kontaktní pracoviště Brno-město
Termín zahájení pracovního poměru 02.07.2024
Minimální požadované vzdělání Úplné střední vzdělání s maturitou
Směnnost Jednosměnný
Upřesňující informace Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a španělsky? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako People operations specialist, Spain, budete pomáhat našim zaměstnancům ve Španělsku a jejich manažerům se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně tvorby zaměstnanecké dokumentace. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti.

Klíčové povinnosti:
o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy
o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.)
o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování
o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky
o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev
o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem

Kvalifikace:
o Plně profesionální plynulost v angličtině a španělštině
o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint)
o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou)
o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení
o Dobrý time management a schopnost stanovit priority
o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování
o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday výhodou


Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Kontaktní údaje:
Jméno Veverkova K.
Email [email protected]
Telefon
URL adresa