EMEA and USCA Lease Coordinator

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.

Referenční číslo 29646120768
Zveřejněno / Aktualizováno 02.07.2024 / 02.07.2024
Mzda od - do 34.000 Kč -  Kč / Měsíc
Počet hodin týdně
Pracovněprávní vztah Pracovní poměr - plný úvazek
Firma PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. Všechny inzeráty , IČO: 27199789 Rejstřík
Pracoviště PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Adresa pracoviště Holandská 873 63900 Brno Zobrazit na mapě
Kraj Jihomoravský kraj
Okres Brno-město
Kontaktní pracoviště ÚP Kontaktní pracoviště Brno-město
Termín zahájení pracovního poměru 02.07.2024
Minimální požadované vzdělání Úplné střední vzdělání s maturitou
Směnnost Jednosměnný
Upřesňující informace Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP).

Klíčové povinnosti:
- Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů
- Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba
- Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG)
- Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, definování a dokumentaci kontrol nových procesů.
- Monitorujte nové akvizice a standardizace v rámci PPG a provádějte vhodná opatření k zachycení organizačních změn
- Identifikujte problémy, překážky a implementujte logická řešení

Očekáváme:
- Znalost angličtiny (jiné jazyky výhodou) slovem i písmem
- Výborné organizační a administrativní schopnosti
- Samostatnost, dobrý time management a také flexibilita při zvládání nečekaných situací
- Proaktivní přístup a schopnost spolupracovat napříč různými funkcemi a odděleními v rámci organizace
- Schopnost pracovat s velkým objemem dat, silné analytické schopnosti, dobré porozumění datům a jejich interpretace
- Pokročilý uživatel MS Office (Excel)
- Znalost ERP systémů jako SAP, Oracle nebo QAD výhodou
- Předchozí zkušenosti v oblasti financí, účetnictví, správy leasingu, obchodu nebo správy nemovitostí výhodou.

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Kontaktní údaje:
Jméno Veverkova K.
Email [email protected]
Telefon
URL adresa