Úředník/ce - referent/ka ochrany přírody, oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životního prostředí

Město Bruntál

Referenční číslo 30416800706
Zveřejněno / Aktualizováno 05.12.2024 / 05.12.2024
Mzda od - do 24.000 Kč - 34.000 Kč / Měsíc
Počet hodin týdně
Pracovněprávní vztah Pracovní poměr - plný úvazek
Firma Město Bruntál Všechny inzeráty , IČO: 00295892 Rejstřík
Pracoviště Město Bruntál
Adresa pracoviště Nádražní 994 79201 Bruntál Zobrazit na mapě
Kraj Moravskoslezský kraj
Okres Bruntál
Kontaktní pracoviště ÚP Kontaktní pracoviště Bruntál
Termín zahájení pracovního poměru 10.01.2025
Minimální požadované vzdělání Vysokoškolské bakalářské vzdělání
Směnnost Pružná pracovní doba
Upřesňující informace na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností
zařazení v platové třídě: 10.
nástup: možný ihned, případně dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:
- VŠ v bakalářském studijním programu ve studijním oboru přírodovědného, zemědělského nebo lesnického směru,
- dobrý zdravotní stav pro práci v terénu,
- znalost zákona č. 114/1992 Sb., 246/1992 Sb., č. 500/2004 Sb., č. 128/2000 Sb., v aktuálním znění,
- uživatelská znalost práce na PC,
- samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu,
- odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb. výhodou,
- ŘP sk. B výhodou.

Charakteristika vykonávané pozice:
Komplexní zabezpečení a výkon agendy dané podle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči.

Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 31.12.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Kontaktní údaje:
Jméno Podatelna
Email [email protected]; [email protected]
Telefon 554706111
URL adresa