Upřesňující informace |
min. SŠ vzdělání se zaměřením na ekonomiku/účetnictví, komplexní znalost účetnictví, českých účetních standardů, daňové problematiky a příslušných zákonů, velmi dobrá znalost PC včetně MS Office (zejména Excel), praktické zkušenosti s manipulací s hotovostí, prokazatelná zkušenost s jednáním s klienty (zákazníky), min. 5 let praxe na administrativní pozici, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odolnost vůči stresu, flexibilita, bezúhonnost, odpovědnost za správu hlavní pokladny a depozitních účtů klientů a pacientů a za výběr tržeb a zajištění chodu automatických pokladen, vedení účetní evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy, kontrola účetních dokladů, odpovědnost za svěřené hodnoty v souladu s aktuální hmotnou odpovědností, zástup za mateř. dovolenou, 1/2 úvazek (krátký/dlouhý týden), příspěvek na stravování, zvýhodněný tarif na mobil i pro rod. příslušníky, přihlášku (musí obsahovat strukturovaný životopis, kopii dokladů o dosaženém vzdělání, souhlas se zpracováním osobních údajů) na e-mail do 16.12.2024 |