Hledáme zodpovědného a samostatného kandidáta/ku na pozici asistenta/asistentky ředitele s právním zaměřením. Náplní práce je široké spektrum administrativních, právních a organizačních činností spojených s chodem společnosti a podporou vedení. Hlavní náplní bude vyřizování veškeré agendy pro ředitele, organizace schůzek a porad, včetně pořizování zápisů. Práce s datovou schránkou a spisovou službou. Komunikace s dozorčí radou a jednateli. Dále vedení archivu, zpracování účetních dokladů, spolupráce při inventarizaci a zpracování statistických výkazů. Z právního hlediska se jedná o spolupráci se mzdovou účtárnou, řešení exekučních řízení, zajištění souladu s právními normami, technickými předpisy a interními směrnicemi, správa GDPR a zajištění agendy whistleblowingu. Mezi další povinnosti patří zajištění právní agendy - příprava a správa nájemních a dodavatelských smluv, vymáhání pohledávek a správní řízení. Praxe na obdobné pozici v délce 3 let je výhodou. Požadujeme znalost právních předpisů, pracovního práva a administrativní agendy. Svůj životopis posílejte PŘÍMO na e-mail [email protected]. Do předmětu e-mailu uveďte "ASISTENT ŘEDITELE". Životopisy zaslané jiným způsobem nebudou systémem zařazeny mezi uchazeče o pracovní místo.