Customer Service Representative (German and English)

Expedia Services CZ, s.r.o.

Referenční číslo 29823060796
Zveřejněno / Aktualizováno 07.08.2024 / 10.02.2025
Mzda od - do 48.078 Kč -  Kč / Měsíc
Počet hodin týdně
Pracovněprávní vztah Pracovní poměr - plný úvazek
Firma Expedia Services CZ, s.r.o. Všechny inzeráty , IČO: 29045142 Rejstřík
Pracoviště Expedia Services CZ, s.r.o.
Adresa pracoviště
Kraj
Okres
Kontaktní pracoviště ÚP Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
Termín zahájení pracovního poměru 07.08.2024
Minimální požadované vzdělání Úplné střední vzdělání
Směnnost Jednosměnný
Upřesňující informace English:
" Follow established processes to reduce customer effort in scenarios like callbacks, holds, and disconnects; analyze data to resolve issues.
" Initiate customer contact for complete resolution, assist with technology for future interactions, and follow up until issues are resolved.
" Communicate effectively across multiple channels, manage multiple tasks, and make trade-offs under pressure.
" Categorize cases for analysis, suggest process improvements, and propose solutions to prevent future issues.
" Maintain detailed documentation and customer information, anticipate customer needs, and exceed expectations by identifying root causes and providing solutions.
" Promote self-service tools and recommend products that enhance customer experience; build product knowledge and customer relationships.
" Requires 6-12 months of customer service experience, fluency in English and German, an associate's degree or related experience, and knowledge of case management software and Microsoft Office.

Čestina:
" Dodržování stanovených procesů pro snížení úsilí zákazníků, jako jsou zpětná volání, pozastavení a přerušení spojení; analýza dat pro řešení problémů.
" Iniciace kontaktu se zákazníky pro úplné vyřešení problému, pomoc s technologiemi pro budoucí interakce a sledování do vyřešení problémů.
" Efektivní komunikace přes více kanálů, zvládání několika úkolů pod tlakem.
" Kategorizace případů pro analýzu, navrhování vylepšení procesů a řešení pro předcházení budoucím problémům.
" Udržování detailní dokumentace a informací o zákaznících, předvídání potřeb zákazníků a překonávání očekávání zákazníků identifikací hlavních příčin a poskytováním řešení.
" Podpora nástrojů pro samostatnou obsluhu a doporučení produktů zlepšujících zkušenosti zákazníků; budování znalostí o produktech a vztahů se zákazníky.
" Požadavky: 6-12 měsíců zkušeností se zákaznickým servisem, plynulá angličtina a němčina, minimálně středoškolské vzdělání a znalost softwaru pro správu případů a Microsoft Office.



zam. výhody -
" Wellness & travel reimbursement
" Private medical care membership
" Competitive paid time off programs for vacation, holidays and illness
" Parental & family caregiving leave
" Contribution to public transportation
" Pension plan contribution
" Life insurance
" Employee assistance program (wellbeeing support program)
" International airlines travel agent network (IATAN) membership
" Adoption and surrogacy assistance
" Pet support benefits
Kontaktní údaje:
Jméno Joao Serrano
Email [email protected]
Telefon
URL adresa